måndag 5 augusti 2013

Hej ledighet

När jag kom till jobbet i lördags så stod det en bukett blommor till mig med ett tillhörande litet kort. Blev minsann lite tårögd. Så nu är sista jobbdagen gjord för ett bra tag framöver. Jag har inte riktigt förstått det än, jag har ju faktiskt semester i två veckor nu. Så vi får väl se när polletten trillar ner.


Idag är en varm dag och jag ser till att hålla mig inomhus. Har varit iväg en sväng till tandläkaren för undersökning. Behöver komma tillbaka efter att bebisen kommit för att ta röntgenbilder men allt såg bra ut! Jag är ju lite tandläkarrädd och spänner mig alltid. Gillar inte när de skrapar i munnen, jag bara väntar på att de ska råka skrapa bort min emalj eller att något annat ska hända. Gillar verkligen inte lätet och sedan allt surrande av maskinerna. Men har verkligen en fin tandläkare som är lugnet själv och som är väldigt snäll så då slappnar jag av lite. Har faktiskt varit lite orolig att graviditeten skulle ha medfört sämre tandhälsa men icke! Gissa om jag blev lättad. Fick t.o.m. beröm! Det ni!

Ikväll blir det att hjälpa till att bröllopspyssla tillsammans med en vän som gifter sig nu på lördag. Men fram tills dess händer det inte så mycket. Rätt skönt för jag är minsann konstant trött och det börjar värka lite överallt i kroppen nu.

Hoppas ni har en mysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar