lördag 10 augusti 2013

Bröllop!

Idag är det bröllop som står på kalendern, idag är det Josefine och Daniels dag! Alltid lika roligt med bröllop och jag som är rena rama hormonkossan kommer ju gråta flera gånger om.

Att svullna under graviditeten är ju inte det roligaste kanske men det kan vara rätt roande att testa skor som man i vanliga fall kan ha. Det är ingen vacker syn ska ni veta. När man inser att man inte har några skor som passar inför bröllopet mer än ett par vita, lite större knytskor så får man ge sig ut och leta efter något som kan passa. Det fick bli ett par ballerinaskor i storleken större än vad jag brukar. Jag gillar inte att leta efter skor i vanliga fall men nu när de bara ska bäras under en dag så gör det ju inget om det skaver lite varstans. Compeedplåster finns ju som en räddning. Nu när jag testade skorna så insåg jag att denna dag kan bli spännande. Det är redan trångt och svullet, kan ni se mina fotknölar? Nej, inte jag heller, haha.


Hoppas ni får en härlig lördag, det ska minsann jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar