torsdag 5 december 2013

Ett gott skratt

På BB sa de att de inte tyckte att jag såg så svullen ut. Jag började nästan tro dem, ja men jag kanske inte är så svullen? Nu efter graviditeten skrattar jag, för titta här.

Så här såg min fot ut fyra dagar innan E föddes.


Nu ser den ut så här. Observera att det är samma sko som första bilden. Pekfingret visar vart min tå slutar. (Kan inte riktigt sluta skratta)


Denna klocka använde jag i slutet av graviditeten på jobbet. Dvs, lite mer än en vecka innan E föddes. Den är bara lite för stor nu...


Skratta på om du vill, för det gör jag!
Helt galet, haha!

2 kommentarer:

  1. HAHA, det är ju jääättte stor skillnad.
    Oj oj oj.....Förstår faktiskt inte att det är din fot på båda bilderna.
    Tack för en härlig söndag!
    Vi ses snart igen =)

    SvaraRadera