onsdag 11 december 2013

Godisaffären

Jag har varit i godisaffären, eller, jag menar garnaffären! Jag får ju alltid sådan beslutsångest när jag är där och jag vill gärna klämma och känna på det mesta. Igår kom jag hem med lite smått och gott. Bl.a. dessa två nystan. Tanken är att göra en sådan där mössa som jag virkade till min lilla familj, fast en mössa till mig själv istället. Förlåt för bilden, färgerna är inte jätterätt om man säger så, rätt så missvisande. Men bättre med en bild än ingen bild tänker jag.


Vad händer idag? Ja, inte så mycket kanske. Tvätt och annat vardagligt. Julklappshandel var det igår men har fortfarande lite kvar, sen så! (Men jag förstår fortfarande inte att det är julafton om två veckor).

Redan pimplat i mig kaffe men det räcker inte riktigt till. ögonen är så där sömniga av sig idag. Jag får väl passa på att virka under de stunder som sonen sover kanske, ja, så kanske det får bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar