söndag 7 april 2013

Härlig vecka

I veckan hade vi två vänner på besök, Josefine och Daniel, och eftersom de ska gifta sig i sommar så blev det lite prat om just detta. På något sätt kommer vi in på att min och Dalles vigsel blev inspelad och eftersom Josefine inte kunde vara med på vår bröllopsdag så blev hon väldigt intresserad av att få kika på den. Jag och Dalle hade själva inte sett inspelningen och blev väl lite nervösa. Den stunden då man gick in genom dörrarna och när man stod där framme och sa sina löften till varandra känns väldigt helig och på något sätt har man kanske varit rädd att man ska få en annan känsla när man tittar på videon. Men måste säga att det var oerhört mysigt att titta. Många skratt om hur man stod och hur man betedde sig under vigseln men också tårar, åtminstone från min sida när vi såg delen där vi sa våra löften. Oj, oj, oj. En kväll med härliga vänner, prat och skratt. Bra grejer helt enkelt.


Det har helt enkelt varit en mysig vecka. Bebismys, vänner, jobb och fler saker där till. Fick för övrigt lite kläder av en vän. Kläder som hon annars skulle göra sig av med. Gissa om jag blev lycklig, ha, ha. Nya kläder tackar man ju inte nej till menar jag.

Jag och min spänningshuvudvärk bråkar fortfarande med varandra då och då. Blir lite halvt knäpp i förtid ibland tror jag men det är i alla fall inte lika jobbigt som det varit tidigare. Så, var mest tvungen att få det ur mig, ha, ha.

Idag blir det kalasfika eftersom min ena svåger fyller år idag, grattis Jakob!
Efter det väntas vänner på besök på kvällen. Känns som en väldigt bra plan för en mysig söndag helt enkelt.

Hoppas du som läser detta får en riktigt härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar