tisdag 12 november 2013

Nån gång händer det!

Mina damer och herrar, i natt hände något riktigt härligt. Vaknade och kände mig utvilad och tittade på telefonen för att se när jag matade senast. 6 timmar och 30 minuter sedan... Va!? Det kan inte stämma, har jag matat och glömt att registrera tiden någon gång i natt? Inser sedan att, nä, men jag har faktiskt fått sova flera timmar i sträck. Låg t.o.m. vaken i 15 minuter och väntade på att han skulle vakna. Jag är fortfarande chockad. Det är väl nu som nästa natt blir mardrömsnatt istället, bara för att. Men om ni bara visste hur nöjd jag är över nattens sömn. Så många timmar har jag ju inte sovit på säkert 6 månader.

Igår var jag äntligen iväg till garnaffären. Dalle har beställt en svart mössa och E kommer få en mössa han också. Färgen är väl något i stil med mörkturkos. Lite annat pyssel fick också följa med i shoppingpåsen.


Är precis hemkomna från första vaccinationen och E ligger fint på sina kurvor. Nu ligger han och sussar sött i sin lilla vagga och vi håller alla tummar och tår för noll biverkningar. Idag är det riktigt ruggigt väder och vi har ställt in oss för en mysdag.

Hoppas ni får en mysdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar