onsdag 26 oktober 2011

Make up store

Ibland ska det ju ändå vara nice att jobba på A6. Fick erbjudande av Make up store, medlemskap i ett år och rabatt på mascara.




Så igår köpte jag mascara (oerhört intressant att veta) och fick en ögonskugga som en liten gåva... GRÖN ögonskugga. Ja, gratis är alltid trevligt. Hade ju faktiskt grönt i min sminkning när jag gifte mig så det behöver ju inte vara helt fel. Får se om den används. För övrigt har de 20% rabatt på allt idag med och eftersom en del grejer börjar ta slut för mig så ska jag nog pallra mig dit. Låter som att jag har blivit sminkaddicted men så är inte fallet, har aldrig varit en sådan person som sminkat mig en massor, lite lagom är bra.

Idag skulle jag och Dalle besöka hans mormor och morfar för en fika men hans mormor har blivit sjuk så det får bli en annan dag. Tycker det är så mysigt att han har kvar dem i sitt liv, jag har ju inga kvar. Har alltid varit minstingen i familjen och alla har dött när jag ändå varit rätt ung. När vi besökte mormor när hon var i livet så var det liksom fåtöljen och Kalle Ankatidning som gällde. Känner ibland att det skulle vara så mysigt att få ha dem kvar i livet och bara prata, prata om allt i livet, om deras liv och upplevelser.
Jag får se Dalles mormor och morfar som mina extra morföräldrar. :)

Får se vad dagen har att erbjuda, kanske bara hyra film och mysa ner sig i soffan under en filt och bara vara, sådant är bra ibland.

4 kommentarer:

  1. Här kommer första kommentaren: Härlig Blogg!!!
    Har varit inne några gånger idag och det har gjorts lite ändringar/förbättringar varje gång! Spännadne när det händer saker. Och nyfiken är jag.
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Ja här händer det saker ska du veta! Suttit klistrad framför datorn ett tag, haha. Jag tror det där med nyfikenhet ligger i släkten. ;)

    SvaraRadera
  3. Superkul o läsa om vad som händer hos er :) Ni verkar ha det mysigt hemma och njuter av varandra o livet! Mycket bra :) Vi saknar er ska ni veta, och ser fram emot en myskväll i jul är vi kommer hem. Kraaaam Jossan o Danne

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Åh va bra att du tycker det är mysigt. :) jag gör mitt bästa. :) ja ni får allt se till att komma hem snart. :) roligt med kommentarer! Stor kram å hälsa Danne!

    SvaraRadera