onsdag 25 juli 2012

Idag ska svettet rinna

Idag är jag minsann ledig och solen strålar som aldrig förr. Ni kan ju gissa vart jag planerat att vara då. Precis, vid Vättern under solens sken. Det blåser inte jättemycket så troligtvis kommer jag svettas bort men jag tänkte svettas bort tillsammans med en nyinköpt bok. Tredje boken av en serie som än så länge består av fem böcker sammanlagt. Det är bara till att börja plöja helt enkelt.


Ska njuta en stund av solen men sedan blir det till att komma tillbaka till vardagen. Laga mat, tvätta och ikväll är det spinning på schemat. Idag ska det minsann svettas så jag får ställa in mig på att dricka och förvara vätskan som en kamel.

Hoppas att det är fler än jag som är lediga idag så ni också kan få njuta av att sommaren visar sig från sin allra bästa sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar