torsdag 6 december 2012

Nya ting

Det kan nästan vara farligt för mig att gå in på Kicks. Särskilt när jag hamnar vid nagellackssektionerna. Finns många fina färger men denna gång letar jag efter något glittrigt. Måste ju glittra lite nu i vinter, jul och nyår. När jag går där och kikar så får jag flashbacks från när jag var liten. När jag gick runt på H&M i Angered Centrum och bara tittade på glittriga lack. Det fanns ju inget vackrare än när det skimrade och glittrade. Småler lite av mina barndomsminnen och denna gång kom jag i alla fall hem med ett minst sagt glittrigt nagellack, Essie - Beyond Cozy. Ett guldsilvrigt glitter, har inte testat det ännu men ska det glittras så är det lika bra att slå på stort och köra på.

Efter över tio år med samma nyckelring på nyckelknippan kändes det som att det var dags för en ny. Särskilt när vi fick in dessa söta nyckelringar på jobbet. Störst anledning till att jag bytte var nog att 10 kronor går till barncancerfonden för varje såld nyckelring. Så nu har den fått ta över efter den andra och jag tror den trivs att dingla tillsammans med mina nycklar. Finns i fyra färger och kostar bara 39 kronor. Så, nu har jag gjort reklam också. Välkommen in, välkommen in att köpa något litet och starta något stort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar