torsdag 20 december 2012

Where have I been?

Louise, du har ju inte uppdaterat bloggen på flera dagar. Jag har haft fullt upp med att äta choklad från min kalender. Nä, men jag har helt enkelt inte haft ork att blogga. Fullt ös på jobbet betyder en Louise som är rätt så trött om kvällarna. Men snart är det minsann julafton!

Julgodiset är inte fixat än, det ska nog göras lite ikväll om det finns tid och ork. Granen ska köpas in och pyntas och lite till ska fixas.

På jobbet igår gick min röst bananas. Rösten blev mer och mer lik en liten flickas och min jobbarkompis kom på sig själv att hon nästan skrattade rakt ut när hon hörde mig. Dalle kunde däremot inte sluta skratta i telefonen när vi pratades vid. Känns skönt att jag kan glädja andra menar jag.

Jag vill helt enkelt berätta att jag lever.
Ta det nu lugnt innan jul. Du behöver faktiskt inte stressa, det gör dig inget gott. Stanna upp och ta ett djupt andetag, bromsa och lägg in handbromsen ett tag.

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar