måndag 4 februari 2013

9498 dagar

Ja, precis så många dagar har jag levt, 9498 dagar. Då låter ju faktiskt 26 år lite bättre. Eller? Ja, men igår var det minsann min födelsedag och dagen flöt på som vilken annan dag som helst. Nu ska jag bara vänja mig vid att säga 26 år. Jag kan ju ibland ha svårt att faktiskt komma ihåg min ålder, får tänka till innan jag svarar. 26, 26, 26, nu kanske det sitter.

Högen med rutor växer. Ni kanske förstår att jag inte är så sugen på att fästa alla trådar när alla rutor är färdigvirkade. För än så länge är det en hel del kvar.


Tulpanerna är inne på sista refrängen och det gäller att njuta så länge man kan av dem innan de vissnar totalt och man får köpa nya.


Idag är det jobb på schemat. Snön faller ner och jag ser inte fram emot att gå till jobbet. Man kan ju alltid ta bussen men det är så mycket bättre för kroppen att gå. Ja det är det. Vi får väl se om jag säger samma sak när jag väl ska gå till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar