lördag 9 februari 2013

Dagarna går

Precis, dagarna går och här händer det inte lika mycket som tidigare. Förlåt, förlåt. förlåt. Men orken finns inte riktigt där just nu. Veckan har bestått av jobb, jobb och jobb. Så blir det när det är februari och folk blir sjuka lite titt som tätt och självklart ställer man ju upp om man kan.

I morgon är i alla fall en ledig dag och det ska jag säga er, det ska bli så oerhört skönt. På jobbet säljs alla smycken för 20:-, ni kan ju förstå vilken hysteri det blir då. Folk köper på för glatta livet.

Nu sitter jag här i min egna lilla värld, påpylsad med myskläder och försöker hålla mig vaken. Hade jag lagt mig i soffan så kan jag lova att jag hade somnat. Bättre att sova om natten än att sova bort dagen. Fast jag ska nog vila lite ändå, har hört att det kan vara bra.

Hoppas ni har en mysig helg i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar