onsdag 15 maj 2013

Bröllop och hurra, hurra!

Bröllop, födelsedagar och det blomstrar.


Ledig dag idag. Kroppen är trött, eller så där slö ni vet. Orkar inte riktigt ta tag i något särskilt och vill inte heller bara sitta och slöa. Men har röjt undan en liten del här hemma i alla fall och lyckats få mig själv till att slänga ihop en lunch så har fått lite gjort. Varit ute en sväng i det fina vädret, gick ner till kanothuset här i närheten. Härlig blåst, en hängbjörk som rasslade medan jag stod vid sjökanten blundandes och njöt.

Dallemannen har minsann fyllt år. Likaså min syster och min pappa. Mycket födelsedagar blir det i maj månad. Svåraste året att hitta present till Dalle dock. Fick bli en dag på stan med lunch och shopping efter ett par shorts till honom, för det skulle jag inte kunna köpa själv.

Hoppas ni kan leva med att det inte är så mycket uppdateringar här. Det bara är så just nu känns det som. Men jag har inte slutat i alla fall! Så håll till godo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar