söndag 16 juni 2013

Röj

Ja men lite så, röj. Vi röjer lite. Dagarna går men de går långsamt fram, så otroligt långsamt. Att pyssla kanske gör att tiden går fortare, vem vet?

Vi har börjat röja lite på kontoret, göra lite mer plats för allt vad som komma skall. I veckan har det varit jobb, ledighet, vila, vänner, mys med en liten bebis och som sagt, röj.

Jobb igår och kvällen spenderades mestadels i soffan då kroppen ställde in sig på stand-byläge. Faktiskt ingenting inplanerat idag. Dalle är iväg på Dream Hack och kollar läget där med en polare.

Att det är sommar har jag inte förstått än, att midsommar är snart går inte heller in i skallen. Att det nu är den ljusaste tiden på året innan det börjar mörkna igen det är också jättekonstigt. Extremt deprimerande tanke så jag brukar sålla bort den från hjärnan.

Hade jag något vettigt att säga idag egentligen? Nä, det verkar inte så. Känner mig fortfarande nyvaken, ögonen är som en mullvad som inte sett ljuset på flera år. Jag ville nog mest säga att jag lever. Är lite tråkig idag, jag får be så hemskt mycket om ursäkt.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar