tisdag 9 juli 2013

Wow

Vilken sommarvärme!
Börjar jobbdagen med att slinta med en sax i ena fingret. Dagen rullar på, 85% av hela jönköpings befolkning har bosatt sig på stranden och jag förstår dem! Jobbdagen fortsätter med att jag får en metallflisa i ett annat finger. Jag är stabil helt enkelt, plåsterkvinnan! Glad att jag tog bussen till jobbet för oj vad jag inte hade orkat cykla hem i denna värme.

Ledig i två dagar nu och det ska bli väldigt skönt. Dagarna som varit har innehållit mycket umgänge med vänner och jobb. Mina fossingar värker nu efter en dags jobb och jag har inget inplanerat för ikväll mer än att ligga på sofflocket tror jag. Huvudet värker lite men tror det är värmen som gör sitt. Men var lugn, jag dricker som en törstig kamel.

Nu blev det ett sånt där inlägg utan bilder, lite tråkigare inlägg. Finns lite bilder på kameran. Hade jag orkat så hade jag gått och hämtat den, fört över bilder och lagt upp här. Men nu är den någonstans i lägenheten och här har ni minsann en trött gravid kvinna. Så ni får helt enkelt fantisera ihop bilder med vänner, grillning, jordgubbar och allmänt häng och mys. Visst är jag rolig? Ni får leva med det.

Än så länge så sitter förkylningen fortfarande i kroppen, efter 12 dagar! Det är bara till att gilla läget, nu låter jag ju faktiskt som en människa och inte en robot. Snuvan och hostan är bättre den med så det finns hopp!
Nä, men ja. Mycket mer än så kommer inte från mig idag. Ni hittar mig i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar