måndag 25 mars 2013

En liten babyfilt

Nu är den äntligen färdig. Eftersom jag haft sådan spänningshuvudvärk som kommit och gått var och varannan dag så har det inte blivit mycket arbetat på den. Men när jag igår insåg att det inte var så mycket kvar så blev det racerfart på mig och vips så var den färdig.

En liten filt att ge bort, ha kvar tills man själv har en bebis, vi får se vad det blir av den. Men nöjd är jag i alla fall. Nu var det ju till att börja med den där poppiga filten som jag visat en ruta på tidigare. Har velat göra klart denna filt innan jag påbörjat något nytt. Risken hade varit att denna filt inte blivit helt färdig om jag påbörjat något annat. Det är så mycket roligare att virka än att fästa trådar och sy ihop kan jag ju säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar