lördag 2 mars 2013

Min manliga Törnrosa

Jag är helt säker på att jag har en manlig version av Törnrosa här hemma, men här handlar det inte om någon förtrollning. Detta är ren talang. Jag vaknar minsann alltid tidigare och går sedan upp efter ett tag när jag inser att jag inte kommer somna om. När jag väl varit uppe ett tag så blir jag tillslut så rastlös att jag alltid väcker honom. Men än så länge har jag hållit mig.

Idag är en speciell dag, det är bröllop på schemat. Något fantastiskt som sker mellan två vänner. Jag kommer ihåg min egna bröllopsdag med sådan glädje och värme. Det var det mest fantastiska att få stå framme i kyrkan framför Dalle och lova honom min kärlek och trohet.

Gårdagen var fylld med jobb och mysigt häng med vänner på kvällen. Dagarna innan har också innefattat jobb men också pyssel med koppling till möhippan som varit.


Under tiden som jag skrivit detta inlägg har den där Törnrosa faktiskt klivit upp, helt självmant. Ibland ska man ju faktiskt bli överraskad. Det är väl dags för frukost snart.

Ha nu en kanonfin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar