fredag 14 september 2012

Finbesök

Regn och rusk men i morgon lovas finare väder och det tycker vi om.

Något annat som vi tycker om väldigt mycket är att min bror Richard med sin familj kommer i morgon och stannar till söndag. Lite snuviga och förkylda barn men det är det värt, vi är ju själva lite snuviga. Senaste gången de var här så fick Emil feber och de fick åka hem samma dag som de kom men nu hoppas jag att inget sådant ska hända. Vill ju njuta av att ha dem här, det var så länge sedan.

Just nu sitter jag inne på kontoret och väntar på att mannen min ska vakna. Han skulle slutat jobbet klockan 24:00 men fick jobba över och kom hem runt 03:00. Jag har en väldigt morgontrött man så jag undrar jag hur pigg han kommer vara när han vaknar. Men kaffet är färdigt och man kan ju hoppas att kaffearomen ska väcka honom till liv.

Annars så är det en vanlig fredag idag som innebär jobb. För övrigt så blev bröden som jag bakade igår goda. Slutet gott, allting gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar