fredag 16 november 2012

Motionscykel

Nu har vi en sån där motionscykel också. Dalle har ju ett skadat korsband och hans sjukgymnast rådde honom att investera i en sådan så nu står den hos oss och den kommer nog användas flitigt om jag känner Dalle rätt. Han är nämligen lika envis som jag när det gäller att kämpa mot ett mål. Det var länge sedan jag tränade, illa men sant. Kanske att jag hoppar på cykeln och kör järnet. Heja Louise, du är bäst, woof woof! Ja, jag kan ju alltid försöka peppa mig själv. Hur svårt ska det vara egentligen? Ja, det är frågan det. :)

2 kommentarer:

  1. Glöm inte att damma av den ibland, så att det i allafall ser ut som ni använder den. :)
    Kram K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Dalle har använt den varje dag än så länge. Jag har använt den en gång bara men bättre det än aldrig. ;)

      Radera