söndag 8 april 2012

Glad påsk

Påsken kom tidigt i år och man har liksom inte hunnit med att tänka. Tanken att pynta lite, ta in lite björkris har sprungit förbi min näthinna och jag har mest bara hunnit registrera tanken innan den är borta igen. Jobbade igår och senare på kvällen togs det en långpromenad bort till kyrkan där vi gifte oss för snart ett år sedan. Känns overkligt när man står och tittar på den och man kan inte riktigt förstå att det faktiskt hänt. Väl hemma igen så är benen lite halvdöda (jag behöver verkligen köpa bra skor att gå och jogga i). Sätter på en film senare på kvällen och jag kommer på mig själv att jag somnar gång på gång och jag hänger inte med i filmen överhuvudtaget. Bara till att acceptera, lägga sig i sängen och slockna som ett litet barn.

Så glad påsk så här i påskhelgen och hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar