lördag 14 april 2012

Goood morgon!

God morgon och välkommen till mitt frukostbord. Japp, när man är ensam hemma på morgonen så flyttar frukosten ofta från köksbordet till datorn eller tvn. Idag känner jag mig lite som seg kola och likadant var det igår. Tror det är spinningen som gör det. Känns som att man varit ute och gått hela dagen fast man nyligen vaknat. Nyligen och nyligen, vaknade vid sju, tidsuppfattningen är på topp idag.


Gårdagen bjöds på tacokväll hos fina Sandra med chips och godis, såg bl.a. på filmen Avatar. Det är nog en film jag kan se otaliga gånger. Jag trollbinds och tycker helt enkelt att den är oerhört vacker och välgjord.


Vad gör jag annars en lördag?
Jo, jag ska tvätta. Visst låter det fantastiskt roligt? Ja, men oerhört.
Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar