måndag 2 april 2012

Pumpa, pumpa!

Skivstångspremiär igår och fler gånger lär det bli. Tungt, men kul! Muskler som skakar när man kommer hem och rädslan att få träningsvärk från en helt annan värld. Stretchar extra mycket när jag kommer hem och jag tror det gjorde en del, för idag så känner jag lite träningsvärk men mest att det ömmar lite och inte mycket mer än så. Får väl se vad jag säger i morgon, tredje dagen brukar ju oftast vara värst. Vädret igår var väl inte det finaste. Snöblandat regn som öste ner men jag trotsade vädret, pylsade på mig extra mycket och satte mig på cykeln ner till Friskis. Kläderna var härligt fuktiga när man skulle hemåt.


Äntligen har det vita trähjärtat från bröllopet kommit upp på väggen också. Det påminner en om väldigt fina minnen.


Folk har påsklov här i Jönköping så det lär bli mer att göra på jobbet idag, peppa, peppa, peppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar