lördag 28 april 2012

Shoppingresultatet

Påbörjat min fjärde soppåse med snytpapper, förvånad att jag inte tappat näsan. Känner mig bättre och det känns skönt att det går åt rätt håll. Rösten känns bättre än innan men skrovlar fortfarande och hostar. Blir rastlös av att se att solen skiner, man vill bara springa runt och rulla i gräset. Men nog om min förkylning, men en liten uppdatering eftersom jag vet att vissa familjemedlemmar läser.

Tänkte att det kanske kunde vara kul att se lite vad jag köpte i New York. Så här kommer lite bilder till de nyfikna. Som sagt, inte jättemycket handlat egentligen men nöjdast är jag över den grågröna stickade tröjan och det färgglada blommiga linnet. Linn lockade mig genom att måla sina naglar med ett riktigt somrigt färgstarkt rosa nagellack. Någon dag där efter så shoppar jag ett liknande rosa plus ett nagellack som både kan användas som baslack och topplack. Me like.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar