tisdag 7 augusti 2012

Det flyter...

Dagarna rullar på i rusande fart, de ilar iväg tokigt fort men inte mig emot. Dagarna blandas med olika aktiviteter i en skön blandning och det känns allmänt gött.

Var bl.a. på dejt med mannen min i lördags. Äta på piren, en helt fantastiskt god schnitzel med dess tillbehör som låg som en sten i magen efteråt och mätt förblev jag hela kvällen. Shoppa lite och det var Dalle som stod för shoppingen denna dag. Själv hittade jag ingenting men det gör mig inte något, gillar att kika på killkläder. Kvällen fortsattes med bio för att se senaste batmanfilmen. 2 timmar och 45 minuter lång men trots detta kändes den inte så lång, en bra film med andra ord. Och självklart, trots att jag fortfarande var mätt sedan den otroligt goda maten så går det alltid att knö ner lite godis till filmen. Standard.

Behöver hitta bra träningsmusik. Behöver mycket tyngd och beats som triggar mig, musik fylld med pepp och feeling helt enkelt. Senaste joggingturen kändes seg som kola och musiken får mig inte att tagga till.

Någon som har något bra tips?


1 kommentar: