onsdag 15 augusti 2012

En dag på jobbet

Fullt ös. Omställning från REA till höstmodekampanj. Det är lappar överallt för här ska det prismärkas om. Nyheter har kommit in i butiken och det är riktigt gött med lite nytt och fräscht. Vissa klockskåp görs om totalt i utseende och alla är totalt fokuserade på sina uppgifter för att ibland balla ur lite halvt.

Det blir många skratt och det känns skönt när man känner att butiken börjar ta form och när det är piffat till tårna. Jag satt och prismärkte om guldet och silvret i flera timmar. Helt galet pilligt och vilken tid det tar. Jag gillar ju att småpilla så det passar ju mig perfekt men när jag var färdig så kunde jag inte annat än att bli lycklig för då höll ögonen på att gå i kors av trötthet.

Men nu så tar jag faktiskt semester. Japp. En veckas semester har jag framför mig och en del av dagarna ska jag tillbringa i Göteborg. Jag måste ju få ta mig en kik på det nya tillskottet i familjen, mitt lilla brorsbarn. Här ska det mysas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar