fredag 10 augusti 2012

En ny värld

För någon dag sedan såg jag en bild på Facebook med jättesöta virkade små skor och tänkte att jag kanske skulle klara av att virka några själv. Började söka runt på internet efter mönster och fann en blogg.

www.mestvirkat.blogspot.se

Jag upptäckte en helt ny värld med fina saker och det började klia i fingrarna direkt. Som en uppspelt femåring på julafton åkte jag till en garnaffär samma dag och köpte några nystan och nu är jag fast. Jag kliver helt enkelt in i min egna lilla värld och pysseltjejen inom mig jublar. Virkar så armarna ömmar och tiden går i rasande takt när jag är i denna värld och jag tycker helt enkelt att det är väldigt roligt.

Nästa projekt är en popcornmössa. Vad är en popcornmössa? Kika in på länken här ovanför så får ni se. Om inte annat så kommer jag nog lägga upp resultatet här när det är färdigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar