söndag 26 augusti 2012

Träna med Paolo Roberto

Jag och Paolo hänger med varandra ibland. Dalle köpte hem denna bok, "träna en kvart om dagen med Paolo Roberto". Vi hänger inte med varandra varje dag men ibland när jag inte vill ut och springa eller när det inte riktigt finns tid/ork till att ta sig ner till stan på Friskis, då öppnar jag denna bok för lite inspiration.



Han har utformat olika hemträningsprogram som man kan följa i olika svårighetsgrader. Förklarar varje träningsdel med text och tydliga bilder i början av boken för att sedan visa tips på olika träningskvartar i slutet. Jag har inte följt någon av dem från början till slut än, finns många moment att lära först men jag blir ändå inspirerad.

Jag gillar Paolo, älskar hans attityd. Han är rak, står för vad han säger och viker inte undan för något. Han är sig själv fullt ut och ursäktar sig inte för vad han tycker, han vet helt enkelt vem han är. Gilla eller inte, men jag säger gilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar