fredag 25 januari 2013

Farligt men ack så roligt

Bestämmer mig för att ta mig iväg till garnaffären. Jag kan minsann aldrig vara där en snabbis. Jag är som vanligt velig och vet inte riktigt vilka färger jag ska välja och hur många nystan av varje färg som jag kan tänkas behöva.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så blev jag ju rätt så sugen på att göra en lappfilt, mormorsrutefilt. Så igår tog jag som sagt tag i det. Jag var nog i affären i över en timma och hem kom jag med 16 garnnystan.


Och självklart har jag redan börjat virka, vad annars?

2 kommentarer:

  1. Jättefin färgkombo! Jag blir också sugen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara till att köpa garn så är du igång sen. :) Du har ju alla anledningar till att behöva en vårfilt, sommarfilt, höstfilt och vinterfilt till bebis. Det gäller att komma på alla anledningar som man kan. ;)

      Radera