tisdag 22 januari 2013

Roande sökningar

Jag gillar att titta på bloggens statistik. Gillar främst att kika på sökningar som gjorts på Google som lett till att människor kommit in till min blogg.

Ibland så undrar jag vad de egentligen velat komma åt. Ser att någon bl.a. sökt på "kryper i kroppen vid sockersug". Måste ju vara någon som är rädd att den lider av någon allvarlig åkomma. Någon annan har sökt "hellström + räv". Jag undrar jag vad de egentligen ville åt. För det var nog minsann inte mitt inlägg om min 25-åriga födelsedag och inte heller inlägg om när jag hade ett av mina sockersug som ledde till att jag i all hast slängde ihop en chokladkaka.

Ja, men sådant kan jag kika på en förmiddag som denna. Allt det andra vardagliga som disk har jag faktiskt åstadkommit också. Men senaste tvätten ligger fortfarande vikt på vardagsrumsbordet. Förstår inte alls varför den inte kan putta in sig själv i garderobernas olika lådor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar