fredag 2 mars 2012

Busy busy

Helt plötsligt blev det väldigt mycket att ordna med. I morse åkte vi ner till stan för att få hjälp med att boka flygbiljetter (då vi själva hade svårt att hitta något bra). Vi fick jättefinhjälp på Resia och hon hittade ett jättekap på biljetter så det känns riktigt gött. Så nu ska det fixas med ansökningar, adresser och hej å hå.

Jag är inte i mitt bästa skick idag, kroppen är trött. Känns som att någon tagit och knipsat av ledningar i hjärnan så det inte riktigt kopplar och flyter på. Jag tappar tråden lite nu och då, frustrerande, men det är så det är och det enda sättet att hämta upp sig själv är att försöka lägga i en lägre växel än ettan. Kl. 16 är det jobb på schemat och jag är glad att det bara är några få timmar som jag jobbar idag. Det är vårfräscht i butiken och solen skiner, så det är kanon.

Hoppas ni har en mysig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar