lördag 10 mars 2012

En gottegris dröm

Sovit som en kråka med bruten axel och sned nacke. I och för sig bara vaknat en gång men förstår inte riktigt hur jag sovit för hela axeln ömmade när jag vaknade inatt och nacken var inte att leka med heller. Men efter en dusch på morgonen och lite tabletter så verkar det gå åt rätt håll.

Eftersom jag och Dalle ska till New York så har vi bestämt oss för att endast handla nödvändiga grejer, inte småhandla allt det där goda som man jämt är sugen på. Läs godis och chips. Spara extra för att köpa grejer när man väl är där, bra grej. Men idag ska vi unna oss så det står härliga till och det är riktigt gött! Jag känner mig verkligen som en 7-åring som längtar efter sitt lördagsgodis.

Annars har det inte hänt något revolutionerande. Dagarna rullar på, jobb, vänner, äta, sova och allt det andra som hör vardagen till. Solen skiner idag och det ska bli en fröjd att gå till jobbet och bara njuta av varenda solskenssekund. Här har ni mig, solgudinnan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar