onsdag 2 maj 2012

Älskade blommor

Idag är det strålande sol och varmt ute trots att klockan bara är 10. Glass ute på balkongen igår vilket var riktigt gött.


Något annat som jag älskar är att det börjar blomma på träden. Från köksfönstret kan jag se trädet med rosa blommor som förgyller vardagen när man äter sin frukost. När man kikar ut genom vardagsrumsfönstren så ser man istället trädet med de vita blommorna. Hade jag fått bestämma hade dessa träd gärna fått multipliceras några gånger så det blir en stor skara runt både huset och på alla andra ställen här i stan, som ett litet miniparadis. Då vet ni var ni hade hittat mig om man skulle leta.


Idag är det jobb som gäller, men först ska jag ta mig ut så jag hinner njuta av solens strålar innan jag ska förbli inomhus resten av dagen.

Hoppas solen skiner lika fint för er alla, så som den gör här i Jönköping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar