fredag 4 maj 2012

Busy day och paket på posten

Käre tid vad trött jag är idag. Kanske inte så konstigt med tanke på att det var heldag på jobbet igår, åtta timmar kampanjbyte. Efter det bar det iväg hemåt för en liten stund för att senare ta sig ner till Olearys i stan och äta mat med vänner. När vi var fullproppade gick vi sedan till SF och såg på filmen Avengers. För övrigt en bra film för den som undrar. Kom hem någon gång efter halv tolv och jag ska väl egentligen inte klaga när jag faktiskt är ledig idag medan Dalle började jobbet klockan sju.

Idag ska jag försöka få min kropp att baka bröd. Ikväll blir det till att grilla med vänner, första grillningen för mig i år och jag längtar! Något godare finns ju inte.

Igår fick jag också paket på posten, turkosa och ljusbeigea kuddfodral. Har sedan i februari väntat in att dessa turkosa kuddfodral ska kunna beställas från www.hm.com. På hemsidan har det hela tiden stått "kommer snart". Så nu, två och en halv månad senare har jag dem i min ägo. De ska bara strykas först, strykas. Det måste ju vara en av de tråkigaste saker som finns att göra här i livet.


Något säger mig att det är bra att äta frukost, så det är nog dags för det.
Hoppas ni har en riktigt fin fredag och att helgen blir helt fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar