onsdag 10 oktober 2012

Jag lever

Oj, oj, oj.
Fyra dagar sedan det hände något här på bloggen. Ja, dagarna har minst sagt rusat iväg. Tidiga mornar med inventering på jobbet gör kroppen minst sagt seg och öm. Det har helt enkelt inte funnits ork.

Vad har dagen innehållit? Som jag tidigare nämnde, inventering och jobb till klockan 12. En kvart senare möter jag upp dallemannen för att shoppa kläder till honom och vi tar oss en lunch på stan. Kan inte komma på senast vi åt lunch ute tillsammans så det var helt enkelt väldigt mysigt.

Hösten har visat sig från sin bästa sida idag med sol. Det blåser och är riktigt kyligt ute. Kylan tränger sig in i varenda lilla glipa den hittar vid ärmar och hals. Mössa, vantar och sjal - check!

Vad ville jag säga med detta inlägg?
Ja, kanske inte så mycket, en liten uppdatering om än liten.

Vad ska jag göra nu?
Inte ett jota!

2 kommentarer:

  1. inget att göra? här finns massor att göra, vill gå till jobbet fast jag är ledig undra varför.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är faktiskt väldigt skönt att inte göra någonting ibland så jag tror jag håller mig till det. :)

      Radera