onsdag 21 december 2011

Allmänt tjöt

Ledig idag och min plan är att laga mat och planera lite inför nyårsparty.
Kycklingen står på tining och jag är hemkommen från en liten promenix.

Alla julklappar är inhandlade, känns väldigt bra att slippa irra runt som de flesta gör nu. Med andra ord, julhandeln är igång. Man vet att man lever när man kommer till jobbet men när man kommer hem är man inte lika säker på det, haha.

Nästan alla julklappar är inslagna också. Det sista är lite svårinslaget, det är till min kära moder. Så om du läser detta, hur nyfiken blir du på en skala mellan 1-10? Ah men jag kan tänka mig att du ligger någonstans på 15, för det där med nyfikenhet har jag nog minsann ärvt från dig. :)

När jag kom hem från jobbet igår så såg jag ett celofanpaket stå mitt på köksbordet, fylld med godsaker. Den första tanken var om svärföräldrarna varit busiga och lämnat det där men där hade jag fel. Dalle hade fått julklapp från jobbet och han hade lämnat av det under dagen. Mycket mysigt tycker jag.

Som ni märker har jag ingen särskild nyhet men jag babblar på ändå, that's me.
Nu piper micron och vill ha min uppmärksamhet så jag får nog ta tag i det där som kallas lunch.
Sedan ska jag som sagt planera lite inför nyårsparty, nice!

Passar på att bjussa på en bild, tagen nyårsdags morgon detta året. Vi hade varit på bröllop på nyårsafton och sett när Sandra och Jonathan gifte sig. På morgonen efter, nyårsdagen var det dags att ladda om för ännu ett bröllop, bröllopet mellan Linn och amerikanen Joel, så jag passade på att tagga till med lite Sverigefeeling. Jag har aldrig sagt att jag är normal. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar