torsdag 1 december 2011

Gamla kort

Sitter med morgonkaffet och har öppnat första luckan i adventskalendern. Chokladen är ju aldrig den godaste men det är ju fortfarande minnen.

Nästa punkt på dagens schema är att handla. Därefter ska det bakas lussekatter!
Jag har aldrig bakat det innan så detta blir första gången men det kan ju inte vara så svårt. Får väl se vad jag säger efteråt. Haha.

Kanske blir det till att hyra film och köpa lite gottgott. Det är ju ändå helg. ;)

Har suttit och kikat runt på bilder som jag har i min dator. Det är något jag tycker om att göra, kika tillbaka i tiden och minnas. Jag får mig många skratt. Eftersom jag inte vet vilka som skulle vilja säga upp sin vänskap med mig om jag lägger upp massa knasiga bilder så lägger jag upp lite på mig själv från förr. Jag skäms inte alls. Haha.




Behöver jag säga att vi tjejer hade väldigt roligt innan balen? Massa, massa, massa smink att välja på!



Bilder huller om buller men nu är det dags för att handla!
Tjipp!

1 kommentar:

  1. Pascal the Dog, Alex14 december 2011 kl. 13:29

    HAHA De korten känner jag mer än väl igen!!! Love them och blir alltid så GLAD när jag ser dem! :) Lullebulle! <3 <3 <3

    SvaraRadera