onsdag 30 november 2011

Helg

Många som kikade in på bloggen igår. Hoppas att någon av er tog beslutet att skänka en summa till Barncancerfonden. Gjorde ni det så tackar jag även fast jag inte jobbar med just detta så är jag ändå en del av det och det är något jag brinner för.

Gårdagen sammanfattade jobb, åkte tidigare för att fixa lite grejer innan jag började. Tog mig till Coop för att köpa lite saker och dessa två fick följa med mig hem. Man måste ju ha barnasinnet kvar här i livet och då är det ju mysigt med en chokladkalender. Så det blev en till mig och en till Dalle, det måste ju vara rättvist. ;)




Idag har jag och Dalle helg tillsammans. Eftersom vi många gånger jobbar om varandra så har vi nu två lediga dagar i mitten av veckan som får bli vår helg. Gött tycker jag.

Första julklappen är inhandlad också. Kan ju vara bra att faktiskt börja handla dem istället för att tänka att man ska göra det och så blir det ändå inte av, förrän sista veckan innan jul. Någon som känner igen sig? :)

Dalle har somnat om, trött som få men har man jobbat tisdag-tisdag så är det befogat. Själv är jag rätt trött, behöver de här två dagarna för att samla krafter. Men jag kanske ska ta tag i morgonen (vissa skulle säga förmiddagen) och brygga lite kaffe, fixa lite frukost och sedan väcka min trötte man när allt är klart.
Ja, så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar