fredag 11 november 2011

Frisyr

Igår träffade jag en av mina vänner Sandra på en fika i stan.
Jag har haft i planeringen att klippa mig kommande månaden för jag är helt enkelt trött på mitt hår. Jag orkar inte längre platta det för att jag är så trött på det. Jag är inte den personen som älskar att stå och fixa och dona med håret i en timma. Jag vill ha det lättplattat och lite spray så är det klart.

Sandra hade klippt sig, kanonfint verkligen och det fick ju mig att gå igång att jag vill klippa mig nu, nu, nu!

Men så är det det där med hur man ska klippa sig, jag vill ha det rätt kort.
När jag går till en frisör så toppar jag aldrig håret, det ska synas att man klippt sig så då vill jag hellre att man klipper en del.

Igår satt jag och kikade på bilder...
This I LIKE!
Vad tycks?
Ah men nåt sånt här får det kanske bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar