måndag 21 november 2011

Röj och mys

Vi har alltid haft ett "organiserat kaos" i vårt förråd nere i källaren. Men så är det ju för de flesta. Knö in allt, tryck in det mesta där det får plats och skynda dig sedan att stänga dörren så inget trillar ut. Nä, så har det inte varit men åh vad jag och Dalle känt att det varit stökigt och trångt. Ser kanske inte ut att vara så mycket grejer på bilden men det är för att vi rensat ut en del. Det har funnits 2 st 120cmsängar, ett köksbord med 4 stolar, 4 andra stolar och en tvbänk + lite till. Haha. Lite roligt att kika vad det är man sparat nere i förrådet. Dalle hittade sin rallyhjälm. Det ni ser på bilden är en nöjd man. Vi tog upp julpyntet till lägenheten så nu längtar jag till helgen för då ska det pyntas lite. Det är ju faktiskt första advent då.

I lördags var vi hemma hos fam. Svensson. Paret Hellström bjöd på middag och kvällen slutade i soffan med godis och TV. Med oss hem fick vi en trähylla som jag och Dalle byggde ihop igår för att ha nere i förrådet.
Nu ska bara tjocktvn bort som står i mitten på golvet.


Söndagskvällen bjöd på lite morötter och dip. Var väl snarare så att jag åt det mesta av morötterna medan Dalle åt upp det som fanns kvar i chipspåsen. Tror att Dalle har ett knep. Köp en smak på chipsen som Louise inte tycker om, så får du dem helt för dig själv. Ja, precis så tror jag att det är. Haha.


Har inte med mig kameran överallt och ingenstans. Därför ser ni inte så mycket bilder mer än sådant som händer här hemma. Finns ju kamera på telefonen men den är ju inte den bästa.

Utöver det som hänt i helgen så har jag ju råglott på Vampire Diaries, sjukt bra skådespelare måste jag säga!
Så den kommande dötiden blir nog till att titta på fler avsnitt.
Nu ska jag ta mig till köket för lite frukost, sedan bär det av till jobbet!

1 kommentar: