lördag 5 november 2011

Utrensning

Framme i Götteborrrg...
Mina fint sletna barnskor står där de brukar, på nattduksbordet bredvid sängen. Pyjamasbyxorna är på, sydda i syslöjden från högstadietiden.


Rensar ut grejer som jag haft i min bokhylla. Vad ska slängas, vad ska sparas...
Massor med kassettband, en hel del inspelat från den tid då jag var liten. Jag spelade in mig själv när jag läste "Petter och hans fyra getter", jag och min bästis älskade att spela in radioprogram och massa annat. Har massor av foton från den tid då man hade en hederligt vanligt analog kamera. Vykort/grattiskort, en hel drös med skolarbeten, kläder jag sytt, 5 st tamagochis (stavning?). Ska minsann säga er att jag fick mig en bästa vän genom en My familytamagochi, det ni!
 

Nu har jag rensat det mesta och mer finns det, men det får vänta till en annan gång.
Kl. 16:00 är det kalas på schemat. Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar