torsdag 24 november 2011

Julpynt

Idag är en sådan dag då jag känner att det inte riktigt går min väg.

Adventsljusstaken jag tycker passar så fint i köket har jag råkat ta sönder och duken jag vill ha på vardagsrummet är fläckig trots att den blivit tvättad. Jag har tagit i med hårdhandskarna och sprutat massa Vanish så jag hoppas på det bästa. Än så länge så har ett par gardiner kommit upp i alla fall och några dukar är bytta. Tomtar, sjuarmade ljusstakar, lite glitter och ljuslyktor.

I morgon blir det jobb och efter det kommer mina föräldrar på besök för att stanna till lördag kväll. Komprimerad kvalitétstid kallas det.




1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt ni har det! Längtar verkligen till en jul-myskväll med er! :) Hoppas ni har haft en mysig första advent, trots vädret. Kramar Josen o Danen

    SvaraRadera