onsdag 2 november 2011

Sjuk huvudvärk

Har nog aldrig haft så ont i huvudet som jag fick ikväll. Kände av det på vägen hem från jobbet men sedan blev det minsann bara värre och värre. Har haft rätt ont i muskler och huvud nu när jag varit förkyld men detta slog det mesta. Ont så att det nästan blev snurrigt. Försökte med en dusch utan någon särskild verkan. Tog en tablett, tappade upp ett bad och där försvann tidsuppfattningen. Låg nog i badet i 50 minuter. Nu är det tack och lov mycket bättre. Är spänd men det är inte så konstigt.

Så ikväll har jag missat favoritprogrammet på tv, "Grey's Anatomy", katastrof. Nä, inte så farligt faktiskt. Fastnat för den där serien. Har egentligen aldrig varit något fan av att följa serier men denna serie ska jag minsann titta på, varje onsdag kl. 21:00.

Funderade på vad jag skulle göra resten av kvällen, hade tänkt att vänta tills i morgon men det fick bli ikväll istället. Paketinslagning = pyssel.


Jag älskar att slå in paket. Jag blir ofta pedantisk. Ska vika in alla kanter för att det ska bli så snyggt som möjligt, limma på vissa ställen för att det helt enkelt blir snyggast så och jag stör mig oerhört mycket om det blir skrynkligt.


Ledig i morgon, det tackar jag för. Har inget inplanerat för dagen, skönt och bra.
Snart dags för sängen.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar