tisdag 1 november 2011

Snart, snart, snart...

1:a november idag för den som inte visste det. För övrigt, GRATTIS på födelsedagen Marina!

Det börjas prata en hel del i butiken om att julen snart är här och jag känner väl på nåt sätt att "ja, men det är ju ändå nästan 2 månader kvar". Men samtidigt inser jag att det är nu som folk börjar inhandla julklappar så jag antar att man snart kommer stå där med fylld butik med massor att göra. Det är ändå en viss charm i det, människorna är ofta på gott humör och har förståelse, skönt flow med andra ord. Det ska bli kul att jobba i juletider nere på stan, jag är peppad.

För att försöka få mig själv att förstå att det kanske är dags att börja tänka i julklappshandelsbanor, lägger jag upp en bild på vår gran förra året.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar