söndag 5 februari 2012

Allmänt yrvaken och glad

Det har väl inte undgått någon att det är iskallt ute, nej, jag trodde väl det.
Inatt sov jag med två täcken, ett singel och ett dubbeltäcke över båda sänghalvorna. Tillslut tyckte Dalle det var varmt och slängde över sin del till mig, så man kan säga att jag haft tre lager täcke på mig inatt och jag klagar minsann inte. Väldigt varmt och skönt.

För övrigt så är jag en glad Louise, för finaste kollegan Sabina ska upp till Stockholm idag och hon ringde till en Gina Tricotbutik i Stockholm som lagt undan ett par byxor. Dagen är räddad, hoppas bara att de är snygga på. Haha.

Sitter och värmer mina händer med en kopp kaffe och försöker få ögonen att vakna till liv, kniper ihop hårt och försöker sedan öppna dem så mycket jag kan, låter säkert konstigt och ser säkert väldigt roligt ut. Satt vid köksbordet och åt min frukost, funderade på vilken dag det var idag. Är dagarna lite hopblandade när man tror att det är onsdag? Ja, kanske lite då.

Dalle jobbar till klockan 18 idag, sedan bär det av till Fina, Viktor och busen Noah.
Ska försöka programmera in i min kropp att jag ska storhandla idag. Programmera in att det är roligt att skrapa fönsterrutor och att det är väldigt skönt med bitande kyla.
Det ska nog gå bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar