lördag 11 februari 2012

Färgklicken Louise

På jobbet väntade ett par korallröda jeans på mig. Tar med mig dem hem, testar dem och de sitter som ett korvskinn. Haha. Men jag tänker att de töjer sig och då blir det nog perfekt! För övrigt, helt tokigt svårt att ta kort på saker som är röda, jeansen ser rosa ut trots att jag försökt redigera sönder dem till rätt färg.

Hemkommen från jobbet rätt nyligen. Fullt ös medvetslös innan Sabina kom klockan 12, men det gick bra. Så nu är jag glad att jag är ledig i morgon. Ikväll blir det nog lite film och lördagsgodis, tänkte äta mig större så jeansen sitter ännu tajtare. Haha.

Annars har det inte hänt så jättemycket. Det ska röjas lite här hemma, ta ner lite grejer till förrådet och i morgon kommer familjen Svensson och mormor och morfar Hellström på födelsedagsfika. Så ikväll ska det trollas ihop någonting att bjuda dem på.

Hoppas ni har en fin helg!

2 kommentarer: