lördag 25 februari 2012

Trött göteborgare

Ligger i min säng i barndomsrummet. Väggarna är lila och allt ser ut som vanligt. Nedanför mig sover en Dalle och han har minsann inga problem med att hålla sig sovande. Själv vaknade jag klockan 7 och har sedan dess inte kunnat somna om. Jag säger åt kroppen att den ska sova men den lyder inte, så då passar jag på att skriva lite här. Jag vet, jag somnar inte av att göra detta heller men har man tröttnat på att försöka så har man.

Idag ska det bli lite kalas. Känns lustigt att bli firad när det var så pass länge sedan jag fyllde år men samtidigt så är det inte alltid det lättaste att få scheman att gå ihop när tre av oss i familjen jobbar helger.

Igår var jag en trött Louise. Snacka om att benen kände sig möra efter spinningen. Det märktes att det var löning igår, mycket mer att göra på jobbet. Jobbade 4 timmar men det räckte gott och väl, för efter jobbet var jag lite halvt bortkopplad. Känns som att någon tagit en slev och rört om i hjärnan.

Så nu ligger jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Försöka sova ytterligare en gång, hålla mig vaken och bara vila eller gå upp ur sängen. I-landsproblem känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar