tisdag 7 februari 2012

Present och fynd

I veckan var jag och Dalle och hälsade på Fina, Viktor och Noah och där fick jag också presenter, tack, tack, tack! Ni är så fina! Fick bl.a. en Body Butter med doft av kokosnöt. Luktar helt fantastiskt gott! Man vill smörja in, smörja in och smörja in igen.


För några dagar sedan var jag på stan med Sandra. Jag var inte ute efter att köpa något, utan mest strosade runt och kikade lite, men hittade äntligen ett skärp! Har länge letat efter ett tunnare svart skärp att ha i midjan när jag bär tunikor eller annat. Har jag inte något som markerar min midja ser det snarare ut som att jag är en liten boll som har korta ben som sticker fram nedtill. De flesta skärpen är ju tänkta att ha i linningen och därför är de så långa om man vill ha det runt midjan, blir ju dubbelvarv runt. Men som sagt, I found it, 59:- på Åhlens. Nöjd? Ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar