fredag 24 februari 2012

En dag jag längtat till

Mina ben är mörbultade, var på spinning igår, käre tid. Men roligt är det!
Idag är en dag jag längtat efter länge, idag bär det av till Göteborg! Men tråkigt nog så har min svägerska Marina blivit magsjuk. Att bli magsjuk överhuvudtaget är ju oerhört jobbigt och väldigt tråkigt att vi inte kan ses i helgen. Ska ta med mig fyra par jeans till min kära moder. Tur att man har en snäll mamma som hjälper en att sy upp längden på benen.

Kl 13 ska jag be min kollega att bära runt mig på jobbet tills jag slutar vid 17. Då bär det av hemåt för att sedan köra vidare.

Jag har inte så mycket att berätta men en uppdatering är alltid en uppdatering, liten som stor. Kanske att man får till ett blogginlägg från mobilen när man är i Göteborg, vi får se.

Men jag hoppas att ni alla får en jättemysig fredag och att ni mumsar på något gott som fredagsmys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar