onsdag 8 februari 2012

Ett gult brev på posten

Öppnar brevlådan när jag kommer hem från jobbet och vad ligger där i? Ett litet gult kuvert och tankarna startar, tackkort nej det kan det inte vara, inbjudan nej inte vad jag vet, vem är det ifrån?

Men så fort jag ser handstilen så ser jag att det är från min älskade Alexandra i Sidney! Avsändaren är "your secret lover down under", frimärket avslöjar ju en del. Det känns som att hon fyllt brevet med sand och det första jag gör när jag kommer in genom dörren är att försiktigt öppna brevet med en kniv. Ja, ni ser ju vad jag trodde var sand från Sidney.




Små ting som förgyller vardagen.
Tack finaste Alexandra, jag blev så glad.
Saknar dig.

1 kommentar:

  1. Sötis! Skickade lite solstrålar till dig, det är så de ser ut fångade. Magiskt glitter ;)
    Älskar dig vännen!!!

    SvaraRadera