måndag 13 februari 2012

Att njuta av något så länge man kan

Som ni kanske förstått så har jag ju blivit väldigt glad av att få blommor. Det är så vackert men ändå blir det ju aldrig att man själv köper det. Blommorna från födelsedagen har börjat sloka men istället för att slänga allt så pysslar jag till det så jag får njuta så länge som möjligt av det fina. Låter blåbärsriset sitta kvar i vasen och låter de blomma, klipper av de två sista rosorna från den andra buketten och sätter dem i en liten skål på köksbordet tillsammans med några rosenblad.



Lägger till ett foto på glasvasen som jag köpte för någon dag sedan. Riktigt härlig turkos färg som lyser upp i vardagsrummet när solen skiner in genom fönstren på morgonen. Försöker hitta några turkosa kuddfodral att klä om några av soffkuddarna med. Har sökt lite på nätet men har inte hittat något än så länge. Får väl se hur det blir med det, men nöjd över vasen är jag i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Fin vas Louise! Kolla in hm.com, där finns turkosa kuddar till bra priser.
    Ha en härlig alla hjärtans dag!

    SvaraRadera